dimarts, 28 de gener del 2014

El remei de la Miriam pels refredats

Res com els remeis casolans i naturals per combatre un bon refredat, ara que estem en temps de grips, mocs, mal de cpas... El provarem segur!

1 tassa d'aigua
1 cp pasta umeboshi
1 cp kuzu
1 cp tamari

Posses a bullir l'aigua amb la pasta umeboshi, quan comenci a bullir li tires el kuzu q hauràs dissolt amb una miqueta d'aigua, es quedarà una mica blanc, quan deixi d'estar blanc ja pots retirar del foc. El miso li pots afegir amb el kuzu o després.

Està molt salat, s'ha de prendre en dejú. Jo ho vaig fer durant quatre dies seguits i el refredat no em va molestar gens, regula la temperatura i potencia el sistema immunitari. Vaig passar el refredat sense mal de cap, els mocs van anar surtint, et voilà, mai m'havia trobat tant bé durant un refredat!! :)